Pages

Tuesday, January 12, 2010

熱血

這個學期﹐我有一股莫名的衝勁很想把我的學習搞好
現在我對與我學習的熱誠可是熱騰騰的呢
希望這個衝勁可以保持下去
大家跟著我一起衝吧!
I feel so positive, so motivated!

今天我參加了Waterloo的滑雪社團﹐很期待跟大家一起玩滑雪板!!

I'm so psyched and pumped! My day can't get any better =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...